• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ماشین های خودکار در 5 سال آینده

رایورز – قانون جدید کالیفرنیا اجازه رسمی ماشین های بدون راننده را صادر می کند. سرجی برین وعده داده است که ماشین های بدون سرنشین گوگل تا پنج سال دیگر در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. وی می گوید ناوگان وسایل نقلیه کنونی شرکتش توانسته است 50 هزار مایل را بدون نیاز به هدایت فرمان اتومبیل توسط انسان براند.

گوگل تا همین الان، رکورد 300 هزار مایل رانندگی خودکار آزمایشی را در پرونده اش دارد. وی می گوید شرکت به زودی این ماشین ها را برای کارمندانش وارد بازار می کند.

وی علی رغم چهره های ناراضی مهندسانش، معتقد است که در عرض کمتر از 5 سال این ماشین ها در دسترس عموم قرار می گیرند و البته حرفی از قیمت آن زده نشده است.

از آنجایی که سیستم های رانندگی خودکار، امن تر و مقرون به صرفه تر از سیستم های موجود هستند، این سیستم یک ضرورت غیر قابل انکار برای آینده است.

بیش از 40 هزار نفر در تصادفات جاده ای ایالات متحده کشته شده اند و تعدادی بیشتر از آن هم زخمی؛ اتومبیل های خودکار باید این تعداد را به طور چشمگیری کاهش داده و در ضمن، امکان حمل و نقل برای کسانی را که در حال حاضر رانندگی بلد نیستند را فراهم کنند.

این سیستم قدرت تغییر زندگی ها را دارد. افراد بسیاری به دلیل سیستم فعلی حمل ونقل، از این خدمات بهره مند نمی شوند، افرادی مانند نابینایان، کسانی که سن شان کمتر از سن قانونی رانندگی کردن است، یا افراد مسن و…

برین اشاره کرد که کنترل دستی اتومبیل بسیار ناکارآمد است. ماشین های خودکار می توانند استفاده بهینه تری از جاده ها داشته و نیاز به پارکینگ های بزرگ را مرتفع کنند، پارکینگ هایی که انسان به سختی توانایی پارک کردن اتومبیلش را دارد و به علاوه منظره بدی هم در چهره شهر ایجاد می کنند.

برین این پیش بینی ها را در دفتر اصلی گوگل عنوان کرد؛ جایی که فرماندار کالیفرنیا، جری بران، قانون جدیدی تصویب کرده که به اتومبیل های خودکار بدون راننده اجازه می دهد در جاده های این ایالت تردد کنند و این اجازه زمانی صادر می شود که گواهی ایمن بودن این اتومبیل ها صادر گردد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.