• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ماهنامه صنعت تأسیسات: حضور موفق شرکت مهندسی نرم افزار رایورز در نمایشگاه تأسیسات

رایورز – شرکت مهندسی نرم افزار رایورز با توجه به راهبرد نوین کسب و کار خود مبنی بر ارائه راهکار جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات به واحدهای صنعتی و خدماتی متوسط و بزرگ با دو رویکرد MIS و ERP در سیزدهمین نمایشگاه صنعت تأسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی به ارائه توانمندیهای خود در این حوزه پرداخت.

بنابر اظهار مهدی مرادیان مدیر بازاریابی شرکت مهندسی نرم افزار رایورز؛ راهبرد مذکور با اتکاء به نوآوری های نوین تکنولوژیک در زمینه تولید نرم افزار و کسب تجارب موفق (Best Practices) در استقرار راهکارهای تخصصی مبتنی بر فاوا و با تمرکز بر سیستم های همبسته تولید و بهای تمام شده در صدها واحد تولیدی و صنعتی در سراسر کشور طی 25 سال فعالیت مستمر، تدوین گردیده و بکارگیری آن در این واحدها تاکنون دستاوردهای مهم و مؤثری را برای آنان به همراه داشته است.

وی تصریح کرد : ”راهکارهای جامع و تخصصی ارائه شده در این نمایشگاه صرفاً بسته های نرم افزاری نیست، بلکه بخش مهم آن خدماتی است که بر پایه تجارب موفق به دست آمده از این صنعت و صنایع مشابه، توسط نیروهای متخصص حوزه های مختلف به شرکت های معظم فعال در صنعت تأسیسات ارائه خواهد شد و نرم افزار به عنوان ابزاری در جهت پیاده سازی راهکار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.”

مرادیان در تشریح این مسئله اظهار داشت : ”از یک سو سازمان ها با توجه به نوع صنعت و راهبرد کسب و کار خود دارای روش ها و رویّه های متفاوتی هستند و به همین دلیل نیازهای اطلاعاتی متفاوتی دارند، از سوی دیگر میزان سرمایه گذاری آنها در حوزه فناوری اطلاعات باید متناسب با درجه آمادگی ایشان صورت پذیرد. لذا عدم توجه به این موارد باعث خواهد شد نتایج مورد انتظار حاصل نگردد. متخصصین راهکارهای جامع و تخصصی رایورز، ضمن شناسایی روش های اجرایی و اطلاعات موجود سازمان ها، اقدام به طراحی براساس Best Practice های موجود نموده و نهایتاً نرم افزارها را بر این اساس پیاده سازی خواهند نمود. به همین دلیل سطوح مختلفی از این راهکارها طراحی و ارائه شده تا علاوه بر ایجاد امکان توسعه تا سطح مدیریت جامع منابع سازمانی موسوم به ،ERP بتوانیم پاسخگوی طیف گسترده تری از شرکتهای معظم این صنعت باشیم.”

 

 

مدیر بازاریابی شرکت رایورز ضمن ارزیابی مثبت از سیزدهمین نمایشگاه صنعت تأسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، افزود : ”با توجه به گستردگی مخاطبین رایورز، اقدامات مختلفی در جهت معرفی محصولات و خدمات صورت گرفت که منجر به برگزاری جلسات متعددی با مدعوین، بازدید کنندگان و مخاطبین در این نمایشگاه گردید. در همین راستا، برنامه ریزی گسترده ای جهت تعمیق ارتباط با این صنعت در دستور کار قرار گرفته که همکاران ما در رایورز روند اجرایی سازی آن را در پیش خواهند گرفت.”

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.