• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مایکروسافت، اجازه مهاجرت نرم افزار لوتوس را داد

رایورز – مایکروسافت اجازه مهاجرت (مایگرشن) نرم افزار لوتوس به هر چیز را از درخت باینری داد و برنامه ریزی کرده است که از افزارهای همکارش برای معطوف کردن توجه کاربران لوتوس از IBM   به ابر (cloud) استفاده کند.

مدیر کل آفیس 365 مایکروسافت اعلام کرده است: از آن جایی که این کار به ساده کردن پردازش آن برد کمک می کند و هزینه های مهاجرت لوتوس را کاهش می دهد، ایده ای است بزرگ.

درخت دودویی (باینری)، جایی که احتمالاً ترازنامه ها از زمان معامله خوب به نظر می رسند، در ستایش این ایده که مایکروسافت ممکن است انتقال پیام ها را امکان پذیر سازد، اشتیاق زیادی از خود نشان می دهد.

ابزارهایی که رد موند Redmond در حال حاضر مورد استفاده قرار می دهد، امکان انتقال یادداشت ها (Notes) و برنامه های دو مینو را به Share point فراهم می کند به علاوه می توان ایمیل ها، تقویم ها و پایگاه داده های اطلاعات تماس را نیز به محیط های میزبان Exchange انتقال داد.

همه این موارد کمک اندکی به مفاهیم شخصی بهره وری (که با نام آفیس همراه است) می کند. اما می توانیم از نسخه 365-ified این محصول به خوبی سخن بگوییم، نامی که مانند چتری برای  برنامه های میزبان تجاری عمل می کند.

بی شک IBM از این حمله  آخرRedmond به لوتوس خواهد رنجید به ویژه که این برنامه، راه جدیدی برای کندن سخت ترین المان وظیفه لوتوس- برنامه های سفارشی- ارائه می دهد.

با این وجود Big Blue زمان زیادی صرف بهینه سازی توانایی های لوتوس کرده است تا وجهه اجتماعی آن را در دنیای تجاری مدرن بالا ببرد و به وضوح، دفاع از حساب های پیام رسانی (messaging accounts) را به عنوان چیزخوبی می بیند نه مسئله ای بحرانی.

بنابراین ممکن است مایکروسافت در نتیجه ارتباط عمیقش با درخت باینری، با حساب های لوتوسی بیشتری فرود بیاید. در این صورت بعید است IBM به راه خودش ادامه دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.