• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مایکروسافت ارتقاء رایگان آفیس 2013 را آغاز می کند

روز جمعه مایکروسافت ارتقاء آفیس را اعلام کرد. این شرکت به مشتریانی که آفیس 2010 فعلی را خریداری کرده اند، نسخه ای از آفیس 2013 -که به زودی عرضه خواهد شد- را به صورت رایگان ارائه می دهد.

این پیشنهاد که شرکت با عنوان”پیشنهاد پیش از ورود به بازار آفیس مایکروسافت” از آن یاد می کند، از تاریخ 19 اکتبر تا 23 آوریل 2013 مهلت دارد. مشتریانی که در این بازه زمانی، نسخه 2010 آفیس را به صورت خرده فروشی برای ویندوز یا هرکدام از برنامه های مستقل دیگر دانلود کنند، می توانند یک کپی رایگان از نسخه آفیس 2013 را نیز دانلود کنند و در برخی موارد نیز می توانند اشتراک رایگان یک ساله طرح آفیس 365 را انتخاب کنند.

با وجودی که مایکروسافت خبر انتشار آفیس 2013 را به صورتی رسمی اعلام کرده است و نمایه ای از این مجموعه جدید را نیز به نمایش گذاشته و قیمت ها را هم اعلام کرده، اما هنوز تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است. انتطار می رود آفیس 2013 و طرح های آفیس 365 که وابسته به آن است، اواخر ژانویه و یا اوایل فوریه 2013 به بازار بیاید.

ارتقاء یا اشتراک آفیس 365 پس از شروع به کار آفیس 2013 در دسترس قرار می گیرد. به طور مثال خریداران آفیس Home و Student 2010 می توانند یک کپی از آفیس Home و Student 2010 را انتخاب کنند که مجوز دائمی دارد و یا اشتراک یک ساله آفیس 365 Home Premium را انتخاب کنند. این طرح به مصرف کنندگان اجازه می دهد آفیس 2013 را روی 5 کامپیوتر شخصی و یا تبلت نصب کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.