• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نخستین دوره مسابقات طراحی دیجیتال ایران آغاز شد

رایورز – نخستین دوره مسابقات طراحی سیستم های دیجیتال ایران روز گذشته – سه شنبه- در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.  مراسم معرفی تیم های برگزیده و اهدای جوایز این دوره از مسابقات در نهم آبان ماه امسال در محل پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می شود.

دکتر ˈمازیار گودرزیˈ دبیر این دوره از مسابقات روز سه شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: در دوره مقدماتی مسابقات طراحی سیستم های دیجیتال 105 تیم از سراسر کشور شرکت کردند که پس از رقابت 7 تیم به مرحله نهایی راه یافتند. به گفته وی تیم هایی از دانشگاه های فردوسی مشهد، آزاد قزوین، آزاد نظرآباد، آزاد شهر قدس، شهید بهشتی، تهران و صنعتی شریف به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این مسابقات افزایش دانش و تجربه دانشجویان و علاقه مندان به زمینه طراحی سیستم های دیجیتال است. استفاده هرچه بیشتر از تراشه های اف.پی.جی. نیز از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است.
دبیر نخستین دوره مسابقات طراحی سیستم های دیجیتال خاطرنشان کرد: تراشه های اف.پی.جی تراشه هایی هستند که بسته به کاربردهای خاص ، بخش های سخت افزاری به آنها اضافه می شود.این تراشه ها در کارخانه های بزرگ بین المللی تولید می شود اما اضافه کردن بخش های سخت افزاری در کارگاه های کوچک و با استفاده از برنامه ریزی امکان پذیر است.
وی تاکید کرد: استفاده از این سیستم ها برای کشور از دید صنعتی و استراتژیک بسیار مهم و حیاتی است زیرا این تراشه ها در صنایع الکترونیک ، مخابرات و فناوری اطلاعات کاربرد گسترده ای دارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.