• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نسخه دانشگاهی آفیس 356 فقط از طریق اشتراک قابل تهیه است

رایورز – دانشجویان و کارمندان دانشگاه می توانند مجوز استفاده از آفیس 365 دانشگاهی را به مبلغ 79.99$ تهیه کنند، این نسخه از آفیس را نمی توان برای همیشه خرید. مایکروسافت ورود نسخه جدید آفیس برای دانشجویان را اعلام کرده است.

جالب این جاست که این بسته نرم افزار آفیس را فقط از طریق اشتراک می توان تهیه کرد. به عبارت دیگر نمی توان به سادگی با یکبار پرداخت، مجوز استفاده همیشگی از این بسته نرم افزاری را خرید.

در عوض آفیس دانشگاهی 365 که قرار بود در سه ماه اول سال به بازار بیاید، به قیمت 79.99$ برای یک بازه زمانی چهار ساله در اختیار کاربر قرار می گیرد و کاربران می توانند آن را بر روی دو ویندوز یا مک نصب کنند.

تفاوتی نمی کند که کاربران این محصول را از فروشگاه خریداری کنند یا به صورت آنلاین، در هر دو صورت، در ایالات متحده باید آن را از مرکز داده های مایکروسافت دانلود کنند و به روزرسانی های این بسته نرم افزاری نیز باید به همین روش انجام شود.

این روش عرضه، تأکیدی است بر این باور مایکروسافت که شیوه دریافت محصول از طریق عضویت، آینده را نه تنها برای آن تجارت بلکه برای مشتری هم به تصویر می کشد. در حالی که مایکروسافت سابقه طولانی در استفاده از این شیوه با شرکت ها دارد، اکنون شروع به رواج این شیوه در بین مشتریانش کرده است.

آفیس دانشگاهی 365 شامل نسخه جدید Word, Powerpoint, Excel, OneNote, Outlook, Publisher و Access می باشد. آفیس دانشگاهی 365 می تواند تنظیمات را روی ابر دخیره کند و آنها را روی کامپیوترهای متعدد کاربر اعمال کند.

یک ویژگی به نام Demand این امکان را به کاربران می دهد که نسخه کامل آفیس را روی کامپیوترهایی که متعلق به خودشان نیست و فقط می خواهند به صورت موقت از آن استفاده کنند، برای یک جلسه اجرا کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.