• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نمونه نمایشی docking بی سیم 7Gbps

رایورز – WiGig سرعت هایی ارائه می دهد که 10 برابر پرسرعت ترین شبکه های Wi-Fi هستند! روز پنج شنبه، اینتل فناوری docking بی سیم چند گیگا بایتی را به نمایش گذاشت که سرعتی تا 7 گیگابیت برثانیه را پوشش می دهد؛  یعنی 10 برابر سریع تر از پر سرعت ترین شبکه  Wi-Fi مبتنی بر استاندارد IEEE 802.11n.

اینتل -سازنده چیپ ست- در فروم سالانه توسعه دهندگانش با استفاده از یک ultrabook فناوری docking بی سیم چند گیگا بیتی را به نمایش گذاشت. این شرکت می گوید WiGig می رود که مهم ترین فناوری بی سیم چند گیگی نسل آینده باشد.

جاستین رتنر مدیر ارشد فناوری اینتل می گوید روزی خواهد رسید که بتوان یک ultrabook یا تبلت را هرکجا روی میزی گذاشت و به طور خودکار به یک صفحه نمایش و وسایل جانبی آن متصل شد.

وی هم چنین افزود: «با نگاهی به آینده می بینیم که تمام سیستم های کامپیوتری بی سیم خواهند بود و تقاضا برای ارتباط بی سیم بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. آنچه فناوری WiGig تا به امروز ارائه کرده، مرا به هیجان می آورد».

نکته جالب فقط بازده چندین گیگابیتی آن نیست؛ بلکه پوشش دهی طیف گسترده ای از برنامه هاست. اینتل فناوری WiGig را همراه با پروتکل پیشرفته تطبیقی لایه ها (PAL) که برای برنامه های کامپیوترهای شخصی و موبایل طراحی شده را به نمایش گذاشت.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.