• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ورود پارک فناوری دانشگاه تهران به دیپلماسی فناوری

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ورود این دانشگاه به دیپلماسی فناوری خبر داد و گفت: دیپلماسی فناوری موجب گسترش فناوری در فراتر از مرزهای کشور است.

  امیرعلی سیف الدین در مراسم رونمایی از سامانه تشخیص مسیرباز گاز با بیان اینکه این پارک فناوری با 3 راهبرد اصلی فعالیت‌های خود را اجرایی می‌کند، افزود: توسعه سرزمینی پارک فناوری دانشگاه تهران، تامین مالی و توسعه خدمات دانش بنیان از جمله اهداف راهبردی این پارک فناوری است.

رئیس پارک فناوری دانشگاه اظهار داشت: به منظور ایجاد زنجیره دانش از تولید تا تجاری سازی اقدام به ایجاد 11 خوشه علم و فناوری در این پارک فناوری شده است و شرکت‌های دانش بنیان پارک درصدد هستند تا شرکت‌های دانش بنیان بیرون از این پارک فناوری را به عضویت این خوشه درآورند.

 

وی از اقدامات این پارک در زمینه دیپلماسی علم و فناوری خبر داد و در این باره توضیح داد: پارک فناوری تهران در این راستا درجهت راهبردهای کلان رویکرد فراملی دارد از این رو به سمت دیپلماسی علم و فناوری با همکاری ریاست جمهوری در حرکت هستیم تا فناوری را فراتر از مرزهای کشور توسعه داده شود.

سیف الدین با اشاره به سامانه تشخیص گاز طراحی شده در این پارک فناوری خاطر نشان کرد: این سامانه از مهمترین فناوری‌ها برای تشخیص گازهای اشتعال زا است.

وی با اشاره به برخی حوادث ناشی از استنشاق گازهای سمی، یادآور شد: چند سال قبل که زمانی که تونل اتصال غرب به مرکز کشور در زیر کوه‌های زاگرس در حال احداث بود افرادی در آن به دلیل استنشاق گازهای سمی جان خود را از دست دادند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه این امر برای افرادی که در معادن مشغول به فعالیت هستند نیز در حال تکرار است، اضافه کرد: علاوه بر این شاهد اقدامات تروریستی در زمینه انتشار گازهای شیمی و درگذشت عده زیادی از انسان‌ها هستیم که این سامانه می‌تواند در این زمینه می‌تواند موثر باشد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.