• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

پرسرعت ترین سرور ARM آینده!

روز دوشنبه شرکت AMD (دستگاه های میکرو پیشرفته) -که چشم انداز روشنی را در دنیای سرورهای ARM برای خود متصور است- ورود پرسرعت ترین چیپ ست های سرور 6300 Opteron شانزده هسته ای را اعلام کرد. این شرکت همزمان مشغول کار بر روی x86 است.

جان ویلیامز نایب رئیس بخش بازاریابی سرور و بخش توسعه کسب و کار AMD گفت: پنج چیپ ست جدید Opteron که به نام Abu Dhabi (ابو ظبی) نام گذاری شده اند در زمینه حجم کاری نرم افزارهای شرکتی تا 40% پرسرعت تر از Opteron 6200 است که تنها یک سال پیش به بازار آمد و Interlagos نام داشت. Interlagos نیز 16هسته ای است و بسته به حجم کاری، بهبود عملکرد می تواند به حداقل 7% برسد.

به گفته ویلیام، چیپ ست های Opteron 3600 سرعتی بین 1.8 تا 3.5 گیگاهرتز دارند و پردازشگرهای آن در آرایش ماشین های مجازی، سرعت بیشتری دارند. ویلیام می گوید AMD به شدت درگیر همکارانی مانند رد هت و مایکروسافت است که به مجازی سازی مشغولند تا عملکرد مجازی سازی را بهبود بخشد.

این چیپ ست ها برای سرورهایی طراحی شده اند که خدمات خصوصی یا عمومی ابر ارائه می دهند و هم چنین برای برنامه های شرکتی مانند برنامه های پایگاه داده ها و برنامه های تحلیلی کاربرد دارد. این چیپ ست های جدید برای سرورهای 2 و 4 سوکتی طراحی شده است. شرکت های Hewlett-Packard ، دل، کری، سیلیکون گرافیک و برخی شرکت های دیگر از این پردازشگرها در سرورها استفاده خواهند کرد.

AMD امیدوار است این چیپ ست ها، جانی دوباره به تجارت در حال سقوط سرورهایش ببخشد. به علاوه این شرکت در حال تغییر استراتژی است و می خواهد از سرورهای مبتنی بر ARM -که فروشش از سال 2014 آغاز خواهد شد- نیز استفاده کند. با این وجود AMD می گوید پردازشگرهای x86 تکیه گاه اصلی تجارت سرور باقی خواهند ماند.

هدف AMD ترکیب و هماهنگ کردن بار کاری میان سرورهای ARM و x86 از طریق هسته های پردازشگری می باشد (که به یک اتصال داخلی به نام Freedom Fabric متصل است) که با هر دو معماری کار کند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.