• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

پیاده سازی لینوکس مبتنی بر ابر

رایورز – این شرکت، آپاچی نسخه 2.4 با PHP نسخه 5.4 و یک نسخه جدید از لینوکس کرنل را اضافه کرده است. جدیدترین نسخه AMI خدمات تحت وب آمازون هم اکنون موجود است و شامل زبان های R وهم چنین نسخه های جدید آپاچی و PHP نیز می باشد.

لینوکس Amazon Machine Image یا AMI تصویر پشتیبانی شده لینوکسی است که آمازون پیشنهاد کرده است از آن روی ابر رایانشی الاستیک (EC2) آمازون استفاده شود. این لینوکس طراحی شده است تا همراه با مخزن پکیج های آنلاین که در هر ناحیه میزبان شده اند، مورد استفاده قرار بگیرد. نسخه 2012.09 AWS Linux AMI بر پایه نسخه 3.2.30 لینوکس کرنل ساخته شده است.

طبق آنچه آمازون می گوید ویرایش جدید آن، نسخه 2.15 از زبان R است -زبان و محیطی برای محاسبات آماری و کارهای گرافیکی که کاربران متقاضی آن بوده اند. AMI نسخه های متعددی از آپاچی و PHP را پشتیبانی می کند که طراحی شده اند تا در ترکیبات خاص و معین با یکدیگر کار کنند. پیش فرض آپاچی 2.2 در پیوستگی با 5.3 PHP است اما کاربران می توانند به انتخاب خود آپاچی 2.4 را با 5.4 PHP اجرا کنند.

نسخه 2.4 آپاچی اوایل امسال به بازار آمد که اولین ارتقاء عمده این نرم افزار از سال 2005 است. آپاچی 2.4 کارایی بهتری دارد و در محیط های پرترافیک بهتر کار می کند. به علاوه نسخه های متعددی از GCC و OpenJDK وجود دارد که می توان در AMI از میان آنها انتخاب کرد. واسط های کاربری شبکه اضافه که هنگام اجرای مثال نصب می شدند، اکنون به طور خودکار پیکربندی می شوند.

AMI در دسترس تمامی کاربران AWS قراردارد و نمونه درخواستی آن، چیزی بین ساعتی 0.020 تا 3.10 دلار آمریکا هزینه دربردارد. در ضمن برای مشتریان جدید یک لایه (tier) رایگان وجود دارد که با استفاده از آن می توانند از لینوکس در ابر آمازون تا مدت یک سال استفاده کنند بدون آنکه متحمل هزینه ای شوند. کاربران نسخه های قبلی 2012.03، 2011.09 و 2011.02 می توانند با استفاده از نصب کننده پکیج و بروزکننده yum از بروزرسانی سود ببرند. 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.