• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

چند راه بیشتر برای درست کردن انگری برد شما

رایورز – AMD یک پورتال جدید را انداخته است که کاربران را به برنامه ها و بازی هایی متصل می کند تا بتوانند روی کامپیوترهای شخصی شان که AMD روی ویندوز آنها نصب شده، استفاده کنند. این پورتال به لطف همکاری با BlueStacks (یک فروشنده اندروید) شامل 675000 برنامه اندرویدی است.

روز پنج شنبه اعلام شد که AMD AppZone ویترین نمایشی است برای نرم افزارهایی که برای کارت گرافیک AMD Radeon بهینه سازی شده اند و AMD سرعت واحدهای پردازش (APU) را افزایش داده است.

بیشتر نرم افزارهایی که در این لیست آمده اند به طور مستقیم قابل دانلود نیستند و لینک دانلود آنها آورده شده است. به طور مثال اگر بر روی فتوشاپ CS6 کلیک کنید به صفحه محصولات ادوبی هدایت می شوید.

اما اگر روی هر یک از برنامه های اندرویدی کلیک کنید برایتان یک بسته نصب کننده ویندوز فرستاده می شود که شامل برنامه و نسخه AMD آن از نرم افزار نمایشگر BlueStacks است.

به نظر می رسد که این کار برای AMD به اندازه کافی جواب می دهد. طبق آنچه که AppZone به مطبوعات اعلام کرده است، AMD نه تنها نمایشگر AppZone مبتنی بر BlueStacks را برای دانلود در دسترس گذاشته، بلکه طوری برنامه ریزی کرده است که با تولیدکننده های اصلی تجهیزات سخت افزاری همکاری کند تا آن را بر روی دستگاه های مبتنی برAMD، از پیش بارگذاری کند. البته هنوز زمانی برای این کار اعلام نشده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.