• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

کنفرانس مطبوعاتی گوشی های ویندوزی نوکیا

طبق گفته های “دنیای نوکیا” در فلاند، نوکیا به مایکروسافت می پیوندد تا از گوشی های PhoneLumia خود در نیویورک رونمایی کند. 

روز 5 سپتامبر دو شرکت نوکیا و مایکروسافت میزبان رخدادی در نیویورک هستند که رونمایی از دو تلفن جدید با ویندوز 8 است. این دو شرکت فقط در یک برنامه ویدئویی کوتاه اعلام کرده اند “همه چیز در آستانه تغییر است” و هیچ جزئیاتی در این مورد بیان نکرده اند. با این وجود طبق اطلاعاتی که در چند روز اخیر به بیرون درز کرده است، تلفن های NokiaLumia 920 , 820 قابلیت شارژ بیسیم دارند و از فناوری  PureView نوکیا بهره خواهند برد. 

به علاوه شایعات می گویند که احتمالاً صفحه نمایش Lumia 920  چهار و نیم اینچ بوده و 32 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی خواهد داشت و نیز ظرفیت RAM آن نیز 1 گیگابایت خواهد بود. این گوشی احتمالاً پردازشگر دوهسته ای 1.5 گیگاهرتز خواهد داشت. مدل 820 نوکیا که قرار است وارد بازار شود، صفحه نمایشی 4.3 اینچی خواهد داشت و حافظه آن 8 گیگابایت خواهد بود. 

نیازی نیست که گفته شود نوکیا خود را به خطر انداخته است و علی رغم بازار خوب، Lumia 900 آن طور که انتظار می رفت فروش خوبی نداشت. در حالی که به نظر می رسد نسخه بعدی تلفن های ویندوزی امیدوار کننده اند، دارندگان کنونی تلفن های ویندوزی نمی توانند ویندوز تلفن خود را ارتقاء دهند. بنابراین نوکیا و مایکروسافت باید دلیل خوبی ارائه دهند که علاقه مندان این تلفن ها بخواهند تلفنشان را ارتقاء دهند. فراموش نکنید که سامسونگ نیز هفته گذشته تلفن ویندوز 8 خود را با ارائه Samsung AtivS معرفی کرد.  

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.