• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گوگل ابزاری را پیشنهاد می دهد که بین دستگاه هایی که با برنامه اندروید و iOS کار می کنند، پیوند ایجاد کند

رایورز – این ابزار، کدهای جاوا را به Objective-C ترجمه می کند! گوگل ابزاری ارائه داده است که انتقال یک نرم افزار بین دو سکوی تلفن هوشمند را آسان تر می کند.

این تسهیل سازی با تبدیل کدهای جاوا به کد Objective-C برای استفاده اندروید صورت می گیرد تا بتوانند بر روی دستگاه هایی که با iOS اپل کار می کنند اجرا شود.

تام بیل از گوگل پس از انتشار این ابزار می نویسد: J2ObjC یک نمونه ساز جاوایی نیست، اما در عوض کلاس های جاوا را به کلاس های  Objective-C تبدیل می کند که به طور مستقیم از اساس چهارچوب iOS استفاده کند.

این ابزار ادعا نمی کند که می تواند نوشتن نرم افزارهای موبایل را به صورتی در بیاورد که کاملاً میان دو سکو قابل انتقال باشند. این ابزار فقط خروجی را که از کاربر گرفته، مدیریت می کند.

توسعه دهندگان برنامه که از این ابزار برای ترجمه نرم افزارهایشان استفاده می کنند، هم چنان باید با استفاده از iOSSDK  اپل در Objective-C کدهای رابط کاربری جدید  بنویسند.

اما با استفاده از J2ObjC توسعه دهندگان برنامه می توانند قابلیت های هسته ای را که مربوط به رابط کاربر نمی شود را در جاوا به صورت کد در آورده و سپس قسمت هایی از نسخه های برنامه شان را، که هم برای اندروید و هم برای iOS است با استفاده از یک پایگاه کد یکسان بنویسند. در واقع دیگر نیازی نیست که برای هر سکو یک درخت کد جداگانه داشته باشند.

بیل می گوید در واقع آنها حتی می توانند با استفاده از کیت ابزار گوگل از کدهای یکسان جاوا برای ساختن نسخه های مبتنی بر وب برنامه هایشان استفاده کنند. این کیت می تواند کدهای جاوا را برای اجرا در مرورگر به جاوا اسکریپت تبدیل نماید. هر سه نسخه، قابلیت های هسته ای یکسان خواهند داشت، چرا که منبع کد هر سه آنها یکسان است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.