• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

1.5 میلیون ATM در جهان همچنان از سیستم عامل ایکس پی استفاده می کنند

با وجوداینکه شرکت مایکروسافت از 19 فروردین پشتیبانی خود را از ویندوز ایکس پی برمی دارد، اما یک پیش بینی حاکی از آن است که 1.5 میلیون دستگاه (ATM) در جهان همچنان از همان ویندوز ایکس پی استفاده خواهند کرد. به گزارش ایرنا از سایت خبری bgr ، براساس ادعای – ان سی آر- که یکی از تولید کنندگان بزرگ دستگاه های ATM در جهان است ، حدود دو سوم از دستگاه های ATM از ویندوز ایکس پی استفاده می کنند.

این کمپانی مدعی شده است که در حدود 1.5 میلیون دستگاه ATM با پایان یافتن پشتیبانی از نسخه ایکس پی ویندوز ، به نسخه ی جدیدتری از این سیستم عامل به روز نخواهند شد. اما این سخن به معنای بالا رفتن ریسک استفاده از این دستگاه ها و در نتیجه به سرقت رفتن مبالغی از حساب های کاربران نیست ، چرا که براساس توافقاتی که بین مایکروسافت و بسیاری از بانک ها و کمپانی های توسعه دهنده دستگاه های ATM منعقد شده ، این شرکت متعهد شده که حتی پس از اتمام پشتیبانی از ویندوز ایکس پی ، نسخه های مورد استفاده در دستگاه های ATM را پشتیبانی نموده و بروزرسانی های مورد نیاز را برای آنها ارائه کنند.

براساس این گزارش، این پشتیبانی بسیار گران قیمت خواهد بود. تخمین های رویترز حاکی از آن است که به روزرسانی یا تغییر کلی سیستم های ATM و ارتقای سیستم عامل آن در بریتانیا هزینه ای برابر با 50 تا 60 میلیون پوند ، برابر با 100 میلیون دلار را برای هر یک از بانک های اصلی این کشور در برخواهد داشت. از طرفی دیگر، بسیاری از بانک ها نیز پیش از این درصدد تعویض سیستم عامل خود و مهاجرت به نسخه ای جدیدتر بوده اند ، اما گویا متخصصان زبده به اندازه کافی وجود ندارند تا به در خواست این بانک ها رسیدگی کنند. از این رو به نظر می رسد که دوران گذار از ویندوز ایکس پی به نسخه های جدیدتر ، طولانی تر از زمان تصور شده، خواهد بود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.