• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

بهره برداری از پرتال سهامداران رایورز در شرکت سرمایه گذاری خوارزمی

رایورز – شرکت سرمایه گذاری خوارزمی که یکی از هلدینگ های مطرح در بورس اوراق بهادار می باشد، پس از بانک پارسیان به عنوان دومین مشتری اقدام به استفاده‌ از سیستم پرتال سهامداران رایورز نمود.

 پیرو نصب و استقرار سیستم پرتال سهامداران رایورز در شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، این شرکت طی اعلامیه ای که در سایت خود منتشر کرد ضمن اعلام نحوه‌ استفاده‌‌ سهامداران از این سامانه، به بخشی از تسهیلاتی که سهامداران این شرکت از این پس از آنها بهره مند خواهند بود، اشاره کرد.

با توجه به اینکه بیش از 40 درصد سهامداران این شرکت، کارکنان شاغل و یا بازنشسته‌ بانک صادرات می باشند، این خبر در نشریه‌ داخلی بانک صادرات نیز منتشر و از کارکنان سهامدار خواسته شد تا جهت دریافت مطالبات، اقدام به ورود و یا اصلاح مشخصات بانکی خود از طریق این سامانه نمایند.
علاوه بر امکان اصلاح مشخصات عمومی و بانکی، تهیه‌ برگه‌ ورود به مجامع و تهیه گواهینامه خرید حق تقدم سهام به همراه امکان استفاده از حق تقدم به صورت واریز اینترنتی، از دیگر امکانات سیستم پرتال سهامداران رایورز می باشد که سهامداران شرکت سرمایه گذاری خوارزمی می توانند از آنها استفاده کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.