• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

در جدیدترین رتبه‎بندی رگولاتوری: شاتل برترین ارائه‎دهنده‎ی ADSL شد/ مخابرات در بین 12 شرکت، دهم شد!

رایورز – رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی ماهانه اپراتورهای دارنده پروانه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه دهنده برتر خدمات در این حوزه خبر داد.  

دکتر علی اصغر عمیدیان به روابط عمومی وزارت ارتباطات، گفت: این ارزیابی بر اساس میزان کیفیت خدمات ارائه شده، میزان پایبندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شکایت ثبت شده از سوی مشترکین ، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری ، فراهم آوردن یا تکمیل سامانه های پشتیبانی، نظارتی و سنجش کیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه ها برای رگولاتوری درپایان شهریور ماه انجام شده است.

وی درباره نتایج ارزیابی عنوان کرد: از بین 12 شرکت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پر سرعت (ADSL)،‌ شرکت های آریا رسانه تدبیر (شاتل)، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لین ارتباطات و انتقال داده آسیاتک ، به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رتبه شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در ارزیابی شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL)، رتبه دهم را کسب کرده است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام می شود، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از اپراتورها ، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نتیجه ارزیابی است ، برهمین اساس امیدوارم مشترکان با ثبت نظر و پیشنهادهای خود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پاسخگویی دقیق به سوالات ارزیابان رگولاتوری درباره خدمات اینترنت پر سرعت،در این ارزیابی مشارکت فعال داشته باشند. وی افزود: ارزیابی مهرماه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شده و پس از جمع بندی به زودی اعلام می شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.