• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

چهارمین کهکشانی سامسونگ هم آمد!

بالاخره 25 اسفند فرا رسید و سامسونگ پرچمدار جدید خود و پرچمدار جدید اندروید را معرفی کرد و به تمام شایعات پایان داد. مشخصات این سوپرفون جدید سامسونگ را در زیر به همراه عکس‌های رسمی گوشی ببینید:

پردازنده 8 هسته ای: برای نسخه جهانی پردازنده Exynos 5 Octa است که 4 هسته Cortex-A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتر دارد . ابعاد گلکسی اس 4، 136.5×70.6 میلیمتر است، وزن آن 130 گرم، صقحه نمایش 5 اینچ و تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ را دارد دو دوربین 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل با قابلیت تصویر برداری همزمان و ثبت 100 تصویر در 4 ثانیه! دارای 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت – پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت باتری 2600 میلی آمپری ویژگی جدیدی به نام S-Translator در این گوشی وجود دارد که از 9 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نوشته را بخواند و یا صحبت‌ها را به متن تبدیل کند.

صفحه نمایش گوشی اگر دستکش هم در دست داشته باشید امکان استفاده دارد ویژگی‌های جدیدی در این گوشی گنجانده شده که بدون لمس گوشی می‌توانید یک سری از کارها را انجام دهید، به طور مثال در هنگامی که گوشی شما زنگ می‌خورد بدون لمس گوشی و با حرکت دست خود در بالای گوشی به صورت یک حرکت موجی تماس پاسخ داده می‌شود دو ویژگی Smart Scroll یا پیمایش هوشمند و Smart Pause نیز در گوشی قرار داده شده تا در نهایت این گوشی را برازنده اولین سو پرفون دنیا کند!

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.