• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

PC هایی پر سرعت تر!

رایورز – این درایوهای جدید بر اساس جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در چیپ ست های فلش مموری هستند و از این هفته روانه بازار خواهند شد. Sandisk سال نو را به دو درایو SSD جدید (درایو حالت جامد) آغاز می کند که برای کاربران PC به معنی افزایش فوق العاده عملکرد است.

این شرکت روز یکشنبه در نمایشگاه Storage Visions در لاس وگاس اعلام کرد که هر دوی این محصولات، هم Ultra Plus که برای مصرف کنندگان ساخته شده و هم X110 که بازار سازندگان PC و سرور را هدف قرار داده است، از این هفته در بازار موجود خواهند بود.

این درایو ها مبتنی بر چیپ ست های 19 نانومتری فلش مموری ها ساخته شده اند. عدد 19 نانومتراشاره دارد به کوچکترین چیزی که بر روی سطح این چیپ ست وجود دارد. در فن آوری فلش مموری، 19 نانومتر پیشرفته ترین فرایند تولیدی است که در حال حاضر به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

هر جهشی در فن آوری تولید- چیپ ست های 19 نانومتری از چیپ ست های 24 نانومتری پیشی گرفتند- – مزایای بسیاری به همراه دارد که از آن جمله می توان به مصرف کم انرژی و توانایی فشرده سازی ذخیره سازی بر روی یک تک چیپ ست و یا کوچک کردن یک چیپ ست با ظرفیت ثابت را نام برد.

Ultra Plus بهینه سازی بازار مصرف کننده را هدف قرار داده است. Sandisck می گوید خارج کردن یک SSD قدیمی  یا درایو hard-disk   از رده می تواند سرعت انتقال داده ها را بالاتر ببرد و اظمینان بیشتری را به ارمغان بیاورد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.