• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

SAP در سال 2013: پنج چیزی که باید ببینید

رایورز – امسال هم مانند همیشه سال پرکاری بود. این شرکت با فروش قوی حافظه داخلی HANA، خریدهای پرسرو صدا و حرکات جسورانه خود در بازار رایانش ابری، تیتر بسیاری از اخبار را به خود اختصاص داد. اکنون در آستانه ورود به سال 2013 می خواهیم به 5 مورد مهم در مورد این غول نرم افزار نگاهی بیاندازیم.

دوران اوج HANA افول می کند، آیا جادوی این محصول دوام خواهد آورد؟ : در تاریخ اخیر SAP محصولی موفق تر و پر سرو صداتر از HANA وجود نداشته است. شکی نیست که جنجال در مورد HANA به سال 2013 هم خواهد رسید اما برای اینکه فروش آن هم بالا برود   SAPباید سعی کند کارهایی برای موفقیتش انجام دهد.

همه چشم ها به استراتژی ابر دوخته شده است: SAP امسال بیشتر زمان خود را صرف معرفی تعدادی ابتکارات ابر جدید از جمله PaaS (سکو به عنوان یک سرویس) مبتنی بر HANA و یکپارچه سازی اطلاعات مبتنی بر ابر کرده است. 

آیا وقت آن رسیده است که بازی تغییر کند؟: بیل مک درموت مدیر ارشد اجرایی SAP ابایی ندارد که همان استعاره تکراری ورزشی را در ملاء عام تکرار کند، مثلاً اشاره وی به 5.8 بیلیون دلار خرید Sybase در سال 2010 به عنوان یک نقل و انتقال مالی تغییر دهنده بازی! 

یک محصول انفجاری دیگر: در طول یک سال گذشته SAP استراتژی های خود را حول ایده تشکیل یک گروه نوآورتحقیق، نوسازی کرده است. به جای جمع کردن گروهی از دانشمندان پشت میز نشین که در آزمایشگاه های تحقیقاتی مجهز مشغول به کار هستند و آزمایش پشت آزمایش انجام می دهند اما چیزی برای فروش تجاری ارائه نمی کنند، هدف جمع آوری ایده هایی است که SAP معتقد است می توانند در سه تا پنج سال آینده بازاری 200 میلیون دلاری را به نمایش بگذارند.

تغییرات در رده های بالا؟ هیچ  نشانه یا خبری از تنش میان مک درموت ، مدیر اجرایی ارشد SAP و جیم هگ من اسنیب نیست، اما این بدان معنا نیست که هیچ کدام از آنها فکر نمی کنند که رهبری تک نفره سرعت را بالا نمی برد. از میان این دو مک درموت به طور خاص بیشتر هدف شایعات بوده است. وی ممکن است در سال 2013 قدم خاصی بردارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.