• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

جشن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس رایورز

رایورز- گردهمایی سالانه و جشن بیست‌وپنجمین سالگرد تأسیس رایورز، روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های هتل المپیک و با حضور اعضای خانواده بزرگ رایورز از سراسر کشور برگزار گردید.


نگاهی به عملکرد سال 1392

در ابتدای این همایش، آقای عرفانیان-رئیس هیئت مدیره- با نگاهی گذرا به عملکرد رایورز در سال گذشته، به تشریح اهداف تحقق یافته در سال گذشته پرداختند. ارائه نخستین محصول در زمینه مدیریت منابع انسانی با زیرساخت‌های نوین تکنولوژیک با رویکرد ERPII، تکمیل سیستم‌های راهکار دولتی و بهره برداری از آن ها، استقرار زیرساخت BPMS در چند سازمان بزرگ و فعال سازی نظامات فرآیند مدار در آن ها، توسعه پرتال های مدیریت سهامداران و فروش از راه دور از جمله دستاوردهای برجسته در رابطه با محصولات و بازارهای جدید در سال 92 معرفی شدند. در مقیاس کلی نیز آمار و ارقام مربوط به تحقق اهداف حوزه مالی، تبادل ارزش با مشتریان، فرآیندها و نیز یادگیری و رشد نیروی انسانی ارائه گردید.

 

 

سپس جمعی متشکل از مدیران ارشد سازمان در خصوص محورهای حرکت واحدهای مختلف در سال 93 توضیحاتی را ارائه نمودند. در این بخش در زمینه «جهت‌گیری‌های اصلی دوره گذار در سال 93»، «مؤلفه‌ها و سرفصل اقدامات بخش‌های کلیدی شرکت»، «اقدامات بهبود سازمانی» توضیحات مبسوطی ارائه گردید. در ادامه نیز مدیران شعب و شرکت های همکار در مقیاس کشوری دیدگاه‌های اجمالی خود را در خصوص حرکت گروه در سال 93 بیان کردند.

 

 

به کدام سمت و سو می‌رویم؟

در ادامه این مراسم، آقای رحمتی-مدیرعامل رایورز- پیرامون موضوعاتی نظیر «مسیر طی شده تا به امروز»، «موقعیت فعلی رایورز»، «سمت و سوی جهت‌گیری‌ها و ملاحظات آن» سخنرانی کردند و توضیح دادند که اکنون رایورز با عبور از نقطه عطف تکنولوژی پیشرفته در تولید نرم افزار با استانداردهای بین‌المللی و اقدامات بهینه سازمانی در جریان توسعه بازار، منابع انسانی و فرآیندهای اجرایی شرایط عینی و ذهنی لازم را برای برنامه‌ریزی تحقق جهش بزرگ در میان مدت فراهم کرده است.

وی با اشاره به سهم حداقل 17 درصدی ICT در GDP کشورهای پیشرو در حوزه فاوا و مقایسه آن با سهم نازل این صنعت در تولید ناخالص داخلی کشورمان استدلال کردند که جریان فزاینده نیازها و شکاف قابل توجه فوق الاشاره، بشارت دهنده این واقعیت است که رایورز به عنوان شرکتی که تدارک و برنامه‌ریزی لازم را برای ورود به مرحله رونق اقتصادی انجام داده در آینده نزدیک شاهد تحقق اهداف مربوط به جهش بزرگ سازمانی خود خواهد بود.

  

 

در جریان مراسم، کلیپ‌هایی از گذشته تاکنون و نیز اتفاقات مهم سال‌های اخیر رایورز، یادبود همکاران درگذشته و … پخش و ارائه شد. هم‌چنین این جشن یک روزه، بخش‌های متنوعی نظیر مسابقه و سرگرمی، معرفی «ترین» ها به انتخاب کارکنان ، گرامیداشت پیشکسوتان رایورز، موسیقی زنده و … را نیز دربرداشت.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.