• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گوگل خدمات بسته ذخیره سازی BufferBox را خریداری می کند

BufferBox شبکه ای از فضاهای ذخیره سازی را راه اندازی می کند که در آن مردم می توانند زمانی که در خانه نیستند آنچه را برایشان ارسال شده است را دریافت کنند. گوگل فضاهای ذخیره سازی زیادی خریداری کرده است اما نه از نوع دیجیتالی آن. گوگل از این شرکت فضای ذخیره سازی خریداری کرده است. این شرکت پیشرو کانادایی، کمدهایی (فضاهای ذخیره سازی) موقت در اختیار مردم قرار می دهد تا بتوانند خرید های آنلاین خود را زمانی که در خانه نیستند دریافت کنند.

شرکت BufferBox در واترلو واقع در اونتاریو مستقر است و شبکه جدیدی از این کمدها را در سراسر تورنتو راه اندازی کرده است. کاربران برای این خدمات ثبت نام می کنند، سپس یک نشانی پستی در اختیار آنها قرار می گیرد که در اختیار فروشندگان آنلاین قرار می دهند. بسته های پستی به این کمدها ارسال می شوند و کاربران می توانند این بسته ها را از طریق یک کد دسترسی -که با ایمیل در اختیار آنها قرار داده شده است- دریافت کنند. سپس می توان از این کمد برای فرد دیگری استفاده کرد.

این خرید می تواند به گوگل کمک کند تجارت الکترونیک خود را گسترش دهد، البته رقبایی مانند آمازون دات کام در حال حاضر چنین خدماتی را ارائه می دهند. BufferBox تا پایان امسال رایگان است. طبق گزارشات یک روزنامه محلی این شرکت در نظر دارد برای هر ارسال، سه تا چهار دلار هزینه دریافت کند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.