• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نمایشگاه CeBit 2013 پایان یافت

نمایشگاه امسال نیز با حضور نزدیک به 4 هزار و یکصد شرکت فعال در این زمینه از 70 کشور جهان از پنجم تا نهم ماه مارس جدی‌ترین دستاوردهای خود در بخش دیجیتال را به نمایش گذاشتند. این تعداد معادل تعداد نمایش‌دهنده‌هاي سال گذشته است، اما هنوز هم با 8 هزار شرکتی که در سال 2000، پیش از حباب دات کام در این نمایشگاه حضور داشتند فاصله دارد.

سال گذشته در این نمایشگاه حدود 350 هزار بازدیدکننده داشت که این تعداد دوبرابر تعداد شرکت‌کنندگان در کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک لاس وگاس است. نمایشگاه امسال در چهار بخش پژوهشی (Lab)، حرفه‌ای (Pro)، زندگی (Life) و دولتی (Gov) برگزار شد. مطابق رسم هر ساله که یک کشور به عنوان شریک برگزاری نمایشگاه سبیت انتخاب می‌شود، برای سبیت ۲۰۱۳ لهستان به عنوان کشور شریک این نمایشگاه برگزیده شده و کمپانی‌های لهستانی می‌توانستند از این موقعیت ویژه برای ارتقای وجهه تکنولوژیک کشورشان در جهان بهره ببرند. تمرکز نمایشگاه 2013 CeBIT بر سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری و اقتصاد به‌ اشتراک‌گذاری داده‌ها در جهان مجازی است.

بعد از تمرکز نمایشگاه CeBIT روی تکنولوژی ابری در سال 2011 و توجه به مدیریت اعتماد (Managing Trust) در سال 2012 امسال موضوع محوری این نمایشگاه روی اقتصاد مبتنی بر به اشتراک‌گذاری داده‌ها در جهان مجازی بود، مفهومی که اصطلاح انگلیسی Shareconomy را برای توصیف آن انتخاب کرده‌اند. به باور برگزارکنندگان این دور از نمایشگاه «شراکونومی» از روند‌های بزرگ تکنولوژی در دنیای امروز است و در آینده تغییراتی اساسی در جهان پدید خواهد آورد و همین موضوع بر نگرش کاربران و کمپانی‌ها تاثیرات عمیقی بر جای گذاشته است. سبیتی‌ها معتقدند زمان پرداختن به ایده‌ها و پارادایم‌های نوین فرارسیده است. بازدیدکنندگان می‌توانستند در طول برگزاری نمایشگاه با چالش‌ها و فرصت‌هایی که شراکونومی در برابر کمپانی‌های تکنولوژیک قرار داده بود آشنا شوند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.