• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

کوآلکام سریع‌ترین پردازنده موبایلی دنیا را ساخت

رایورز – شرکت آمریکایی کوآلکام از سریع‌ترین پردازنده موبایلی از سری Snapdragon با کد 805 SoC رونمایی کرد. پردازنده Snapdragon 805 SoC کوآلکام 40 برابر سریع‌تر از نسخه قبلی است و قدرتی برابر 5/2 گیگاهرتز دارد.

پردازشگر گرافیکی این نسخه Adreno 420 است و امکان پخش ویدیو را با کیفيت Ultra HD فراهم می‌کند. ‌بر این اساس پردازنده روی عملکرد دوربین‌ هم تاثیر می‌گذارد و امکان ثبت و ضبط تصاویر با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود این پردازنده امکان ورود به بازی‌های ویدیویی را برای تولیدکنندگان فراهم کند. ‌این پردازنده قرار است اوایل تابستان سال آینده روی گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.

کوآلکام شرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی آمریکایی است که در ماه جولای ۱۹۸۵ در سن دیگو، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز در این شهر است.
این شرکت با مشارکت فرانکین آنتنیو، آدلیا کافمن، اندرو کوهن، کلین گلیهوسن، ایروان جاکوبز و اندرو وتربی تاسیس شده است. ایده آن نخستین بار در خانه دکتر ایروان جاکوبز مطرح شد.
هدف آنها این بود که بتوانند ارتباطاتی با کیفیت عرضه کنند و طرحشان را در صنعت ارتباطات از راه دور، به عنوان قصه یک استارت‌آپ موفق نمایان کنند و به این ترتیب کوالکام متولد شد. در حال حاضر شرکت کوآلکام، دارای ۱۵۷ شعبه، در کشورهای مختلف جهان است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.