• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

وزارت ارتباطات: رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی در حال بررسی است

رایورز – وزارت ارتباطات به برخی اخبار مبنی بر عدم امکان رفع فیلتر فیس‌بوک واکنش نشان داد. در پی انتشار خبری به نقل از وزیر ارتباطات مبنی بر عدم امکان آزادسازی شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، وزارت ارتباطات به این خبر واکنش نشان داد.

سایت این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای که بلافاصله منتشر شد چنین آورده است: موضوع رفع فیلتر شبکه های اجتماعی در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است.

پیرو اخبار منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری به نقل از دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه فیس‌بوک رفع فیلتر نمی‌شود به اطلاع می‌رساند دکتر واعظی در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال برخی از خبرنگاران مبنی بر اینکه علیرغم صحبت شما بر رفع فیلتر فیس‌بوک ولی تاکنون این موضوع اتفاق نیفتاده است،” ایشان اظهار داشته‌اند من تاکنون چنین حرفی نزده‌ام.”
مطابق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این گونه موضوعات در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است که به محض دریافت نتایج بررسی‌ها و تصمیمات اتخاذ شده به طور زسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. شایان ذکر است این موضوع نیز پیش از این توسط دکتر واعظی اعلام شده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.