• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

محصولات جدیدی که اپل رونمایی کرد : ipad mini 2 و mac book

اپل امشب در دومین همایش سال 2013 خود چند محصول را رونمایی کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳، رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل و چگالی پیکسلی ۳۲۴ppi است. قدرت این تبلت را یک پروسسور Apple A7 که براساس معماری ARMv8 می باشد تامین می کند. رم ۱ گیگابایتی، جی پی یو سری ۶ PowerVR SGX، کوپروسسور M7، سیستم عامل iOS 7 و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات آن می باشد.

این تبلت در دو نسخه Wi-Fi و ۳G/LTE عرضه می شود. Apple iPad mini 2 در ماه نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. آیپد مینی نیز با ۲۹۹ دلار همچنان در دسترس است. اپل از نامی جدید برای نسل جدید تبلت های خود استفاده کرده است. چیپ ست A7 به همراه کوپروسسور M7 قدرت این تبلت را تامین می کنند. همچنین اپل در این تبلت از یک طراحی نسبتا جدید استفاده کرده است.

صفحه نمایش ۹.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۵۳۶ در۲۰۴۸ پیکسل، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، ضخامت ۷.۵ میلیمتر، وزن ۴۵۳ گرم از دیگر مشخصات این محصول جدید اپل است. Apple iPad Air از اول نوامبر با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود. مک بوک های ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل نسخه جدید مک بوک های ۱۳ و ۱۵ اینچی مک بوک پرو خود را معرفی کرد، دستگاه هایی که مجهز به پروسسور هسول اینتل شده اند.

صفحه نمایش آنها نیز Retina می باشد. این دستگاهها همچنین نسبت به مدل قبلی سبک تر و باریک تر شده اند. مدل ۱۳ اینچی تنها ۱.۸ سانتیمتر ضخامت و ۱.۵۶ کیلوگرم وزن دارد. در بخش وای فای برای ارتقا سرعت از Wi-Fi 802.11ac استفاده شده، ضمن اینکه باتری مدل ۱۳ اینچی می تواند تا ۹ ساعت برروی یک بار شارژ عمر کند. باتری مدل ۱۵ اینچی نیز حدود ۸ ساعت کار می کند. سیستم عامل های این نوت بوک ها Apple OS X 10.9 Mavericks است.

این محصولات از امروز برای خرید در دسترس قرار می گیرند. ارزان ترین مدل مک بوک پرو ۱۳ اینچی که دارای پروسسور ۲.۴ گیگاهرتزی Intel Core i5، رمی ۴ گیگابایتی و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد قیمتی در حدود ۱۲۹۹ دلاری دارد. نسخه ۱۵ اینچی MacBook Pro نیز با پروسسور ۲.۴ گیگاهرتزی Core i7، رمی ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت SSD قیمتی ۱۹۹۹ دلاری دارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.