• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

استفاده از سیستم عامل Tizen در تلویزیون‌های جدید گسترش می‌یابد

رایورز – غول الکترونیک کره جنوبی می‌گوید نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را ارائه می‌کند که با پلتفورم تازه خود مبتنی بر سیستم عامل Tizen همراهند. این اقدام،‌به منظور کاهش وابستگی به گوگل انجام می‌پذیرد.

به گزارش رایورز از ZDNet، شرکت سامسونگ با بیان این مطلب که تمامی تلویزیون‌های جدید متصل به شبکه وب بر روی سیستم عامل Tizen اجرا خواهند شد، افزوده که بزودی برای نخستین بار از این تلویزیون‌های هوشمند در نمایشگاه CES در شهر لاس‌وگاس آمریکا پرده‌برداری خواهد نمود.

لی وون جین، معاون مدیر اجرایی سامسونگ در این زمینه می‌گوید: «ساخت و گسترش تلویزیون‌های اسمارت جدید مبتنی بر Tizen یک گام جهشی به سمت سیستم‌های متمرکز و هوشمند به شمار می‌رود.»

به گفته وی: «Tizen نه تنها تجربه‌ای غنی‌تر و عمیق‌تر از سرگرمی را در اختیار مشتریان و کاربران امروز قرار می‌دهد، بلکه راه را برای دستیابی به پتانسیل‌های بزرگ تر در آینده، هموار می‌سازد.»

گفتنی است سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین سازنده گوشی تلفن همراه، مدت‌هاست بر روی گسترش سیستم عامل Tizen متمرکز شده است، و در این زمینه از همکاری شرکت‌های بزرگی همچون اینتل استفاده کرده است.

هدف اصلی این اقدام، کاهش اتکا به سیستم عامل اندرویید شرکت گوگل است. سیستم عامل Tizen قابلیت استفاده در تلفن همراه، دوربین‌های دیجیتال، و لوازم خانگی را دارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.