• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ایده‌هایی که هنوز زنده هستند، بازی‌های مستقل درحال تسخیر دنیا

رایورز – بسیاری از افراد با مواجه شدن با نام بازی‌های کامپیوتری به یاد عناوین بسیار پر سروصدایی مانند Call of duty و موارد مشابه آنها می‌افتند ولی حقیقت امر این است که بالاترین سوددهی در بازی‌های کامپیوتری به بازی‌های مستقل بازمی‌گردد.

به گزارش رایورز به نقل از stuff.tv، بازی‌های کامپیوتری یک صنعت بسیار نیرومند و در حال رشد است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ‌ را به‌خود جلب کرده است.

در طول بیست سال اخیر افراد مشهوری مانند کارگردان بزرگ هالیوودی، استیون اسپیلبرگ و شرکت‌هایی مانند مایکروسافت نیز به این بازار پا نهادند و سعی در کسب درآمد از آن داشتند ولی شرایط بازی‌های کامپیوتری درحال تغییر است.

شاید هنگامی که از رکورد فروش صحبت به میان بیاید بسیاری از افراد به یاد بازی‌هایی مانند GTA و Call Of duty بیفتند ولی در زمان مقایسه هزینه ساخت و سود کسب شده می‌توان دریافت که پرسودترین بازی‌ها در حقیقت عناوین مستقل هستند.

کافیست در نظر بگیرید که چندی پیش یک بازی بسیار کم سروصدا و کم خرج به‌نام ماین کرفت ظهور کرد و به‌تدریج به غولی تبدیل شد که سرانجام با ۲ میلیارد و پانصد میلیون دلار به مایکروسافت فروخته شد.

 

 

مثال بارز دیگر در این زمینه را می‌توان بازی فلپی بردز دانست، هریک از ما برای مدت زمان کوتاهی به این بازی معتاد شده بودیم ولی جالب است بدانید که این بازی توسط یک برنامه‌نویس مستقل به‌صورت کاملا انفرادی ساخته شد و درنهایت نیز به درآمد روزانه ۵۰‌هزار دلار دست یافت.

در این میان پلتفرم‌های همراه نقش ویژه‌ای در فرایند تبدیل بازی‌ها ایفا می‌کنند، بسیاری از افراد وقت ندارند تا در خانه خود نشسته و با کنسول بازی یا کامپیوتری شخصی خود به بازی بپردازند ولی می‌توانند در طول مسیر بازگشت به خانه و درون مترو یا تاکسی، تلفن همراه خود را از جیبشان درآورده و برای مدت زمان کوتاهی با بازی‌های مستقل سرگرم شوند.

البته به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان انتظار داشت که بازار بازی‌های حرفه‌ای با خطر سقوط روبرو شود ولی بازار بازی‌های مستقل با رشد خود می‌تواند به مقامی برابر با این باز‌ی‌ها دست پیدا کند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.