• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

درآمد ۲.۲ میلیارد دلاری شرکت نرم‌افزاری Infosys در فصل پایانی ۲۰۱۴

رایورز – سه ماهه پایانی از سال ۲۰۱۴ میلادی نخستین فصل کاملی بود که دکتر “ویشال سیکا”(Vishal Sikka) مدیریت شرکت نرم‌افزاری Infosys را در دست داشت و گزارش‌های مالی نشان داد که او توانسته است اوضاع شرکت را بهبود بخشد.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت در حوزه خدمات برون‌سپاری فعالیت می‌کند و این روزها تمرکز زیادی بر تولید بیشتر نرم‌افزار و گسترش نوآوری‌ها دارد.

شرکت Infosys در گزارش مالی خود اعلام کرد که طی فصل چهارم از سال ۲۰۱۴ میلادی ۵۵۲ میلیون دلار سود کسب کرده است که این رقم نشان می‌دهد به‌ازای هر سهم Infosys در تالارهای بورس سود ۴۶ سنتی به‌دست آمده است.

در این دوره زمانی که در تاریخ ۳۱ دسامبر به اتمام رسید، شرکت نرم‌افزاری Infosys موفق شد ۲.۲۲ میلیارد دلار درآمد کسب کند و البته فروش محصولات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵.۶ درص بیشتر شد.

 

 

با توجه به رشد ۷ تا ۹ درصدی ارزش دلار آمریکا درسه ماه پایانی ۲۰۱۴، این شرکت نرم‌افزاری پیش‌بینی کرد که در فصل‌های پیش‌رو درآمد بیشتری به‌دست خواهد آورد.

با نوسانات ارزش دلار در یک سال گذشته، شرکت Infosys پایان سال ۲۰۱۴ میلادی موفق شد ۵.۵۳ میلیارد دلار پول نقد و سرمایه در اختیار داشته باشد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.