• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

عرضه سرویس Cloud Trace گوگل برای کمک به مراکز نرم‌افزاری

رایورز – مرکز توسعه خدمات ابری Cloud Platform گوگل اعلام کرد که نسخه بتا از سرویس خدمات تشخیصی و توسعه‌ای Cloud Trace را آماده ورود به بازار کرده است.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت گوگل نخستین بار ژوئن گذشته طی کنفرانس Google I/O سرویس Cloud Trace را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول به توسعه‌دهندگان ابزارها کمک می‌کند تا مشکلات و اختلالات در جریان اجرای نرم‌افزار جدید خود را آسان‌تر شناسایی کنند و برای حذف آن اقدام نمایند.

جداسازی مشکلات اصلی در جریان اجرای ابزارهای کاربردی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات برای شرکت‌های نرم‌افزاری محسوب می‌شود و Cloud Trace گوگل به آنها امکان می‌دهد تا به راحتی این مشکلات را از میان بردارند.

“پراتول دوبلیش”(Pratul Dublish) مدیر تولید گوگل در یک مطلب وبلاگی توضیح داد که این قبیل اختلالات باعث می‌شود تا ابزار کاربردی موفقیت چندانی میان کاربران کسب نکند و در نتیجه زحمات مرکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری هدر برود.

 

 

به طور میانگین ۲۵ درصد کاربران صفحات اینترنتی که باز شدن آنها بیش از ۴ ثانیه طول می‌کشد را برای همیشه کنار می‌گذارند و در مقابل، ۸۶ درصد کاربران ابزاری که به خوبی اجرا نشود را از روی دستگاه الکترونیکی خود حذف می‌کنند. اما سرویس Cloud Trace گوگل تمام جزئیات مربوط به فرآیند توسعه نرم‌افزار را نمایان می‌کند و اختلالات پیش‌رو را به خوبی نشان می‌دهد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.