• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نخستین تصاویر از مرورگر Spartan مایکروسافت منتشر شد

رایورز – در آخرین روزهای سال گذشته میلادی منابع آگاه اعلام کردند که مایکروسافت احتمالا مرورگر اینترنتی Internet Explorer را برای همیشه کنار می‌گذارد و در عوض محصول جدیدی روانه بازار می‌کند.

به گزارش رایورز به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، برخی مراکز خبری هم‌اکنون اعلام کردند که مایکروسافت در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ دو مرورگر اینترنتی را به صورت همزمان به دست کاربران می‌رساند که یکی از آنها IE11 است و دیگری احتمالا با نام Spartan شناخته می‌شود.

هم‌اکنون نخستین تصاویر از پروژه‌ای که مایکروسافت با نام Spartan پیش‌ می‌برد منتشر شده است و این عکس‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت مراحل پایانی تکمیل مرورگر اینترنتی جدید خود را پشت‌سر می‌گذارد.

این تصاویر دومین نسخه تکمیل شده از Spartan را نشان می‌دهد که مایکروسافت در نوامبر ۲۰۱۴ آن را تکمیل کرده و مورد آزمایش قرار داده است.

رسانه‌های خبری می‌گویند که مایکروسافت هم‌اکنون نسخه جدیدتر این محصول را برای آزمایش آماده کرده است که البته نسبت به مرورگر IE ظاهر ظریف‌تر و کارایی بیشتر دارد.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در این خصوص توضیح داده است که مایکروسافت یک گروه ویژه برای توسعه و آزمایش Spartan دارد و فعالیت آنها از سپتامبر ۲۰۱۴ آغاز شده است.

یک‌سوم تغییر طراحی اصلی این مرورگر اینترنتی جدید نیز تا پیش از کریسمس انجام شده است و مایکروسافت همچنان تلاش می‌کند قابلیت‌های جدیدی به آن بیافزاید.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.