• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

پلتفورم متن‌باز برای ساخت آسان نرم‌افزارهای سازمانی

رایورز – کارشناسان از عرضه پلتفورم متن‌باز جدیدی خبر داده‌اند که خدمات گسترده‌ای را در اختیار تولیدکنندگان نرم‌افزار قرار می‌دهد و به آنها کمک می‌کند بدون نیاز به استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، به راحتی محصول مورد نظر خود را ارایه دهند.

به گزارش رایورز به نقل از دِنکست‌وب، سازمان‌های امروزی ترجیح می‌دهند گروه‌های مختلف نرم‌افزاری را استخدام کنند و به کمک آنها به نیازهای روز افزون خود برای بهره‌مندی از ابزارها در زمینه‌های گوناگون پاسخ گویند.

با این هدف، شرکت Seldon پلتفورم متن‌باز جدیدی عرضه کرده است که به این متخصصان امکان می‌دهد به نیاز به استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، در کوتاه‌ترین زمان ابزارهای مورد نیاز سازمان را ارایه دهند.

شرکت Seldon با این پلتفورم کوشیده است فرآیند ساخت ابزارها و نرم‌افزارهای سازمانی مختلف را آسان کند و ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان سازمان برقرار سازد.

این پلتفورم به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند برای ابزارهای رایگان و کوچک یا خدمات سازمانی گستره مبتنی بر فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار گیرد.

اگرچه شرکت Seldon در حوزه تولید پلتفورم‌های متن‌باز یک نام جدید محسوب می‌شود، اما این شرکت برای سال‌های طولانی با مراکز بزرگ نرم‌افزاری همکاری داشته است و هم‌اکنون می‌کوشد وارد عرصه رقابتی شود.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.