• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

خشم کاربران از هدیه اجباری اپل!

رایورز – اپل در جریان نشست رونمایی از آیفون ۶ و ساعت هوشمند خود موسوم به آی‌واچ، یک هدیه رایگان به تمام کاربران آی‌تیونز داد: آلبوم گروه موسیقی ایرلندی یوتو (U2). آلبوم موسیقی این گروه به نام آوازهای بی‌گناهی (Songs of Innocence) در همان کنفرانس، رونمایی و برای حساب تمام کاربران آی‌تیونز فرستاده شد.

به گزارش رایورز، هر چند یوتو یکی از معروف‌ترین گروه‌های راک دنیاست و طرفداران بی‌شماری دارد ولی در میان کاربران محصولات اپل، هستند کسانی که به شنیدن آهنگ‌های این گروه علاقه‌ای ندارند.

واکنش‌‎هایی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرده‌اند نشان می‌دهد که افراد زیادی، این حرکت اپل را نپسندیده‌اند. البته آنها از این هدیه موسیقایی گله ندارند بلکه اعتراض آنها متوجه شیوه اپل است زیرا همه افراد حتی کسانی که تمایلی نسبت به این آلبوم ندارند، آن را در حساب آی‌تیونز خود می‌بینند.

جالب اینجاست که حذف این آلبوم از آی‌تیونز کار بسیار دشواری است. یعنی یک هدیه اجباری به تمام معنا! البته اپل به تازگی ابزاری ارائه نموده که کاربران می‌توانند با یک کلیک نسبت به حذف این آلبوم اقدام نمایند.

گفتنی است این کار اپل یادآور هدیه چند وقت پیش سامسونگ است. شرکت سامسونگ نیز سال گذشته شیوه مشابهی را در پیش گرفت و با عقد قرارداد با جی زی (Jay Z) خواننده و رپر آمریکایی، آلبوم وی را به صورت رایگان بر روی برخی گوشی‌های سامسونگ عرضه نمود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.